Localized Applications in Iran
Localized Applications in Iran

Localized Applications in Iran

Software

جزیه و تحلیل

این تجزیه و تحلیل، شناخته شده به عنوان تجزیه و تحلیل ماهی، شامل یک بررسی از مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی و زیست محیطی است.

مدیران باید یک لیست مفصل از عوامل عمده زیر هر یک از این عناوین را توسعه دهد. تجزیه و تحلیل طاعون مدیران را تشویق می کند به بررسی تأثیرات گسترده زیست محیطی در شرکت. تجزیه و تحلیل طاعون کمک می کند تا درک ما از پویایی مرکز رقابتی صنعت خود را و باید به شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی کسب و کار شما منجر شود.
 پست الکترونیک
تجزیه و تحلیل محیط زیست باید در نظر گرفتن عوامل تکاملی فن آوری تأثیر در کسب و کار شما کمک کند. شرکت های موفق معمولا در پاسخ به چنین تغییرات تکاملی در بازارهای خود را خوب هستند اما مشکلات شروع تغییرات انقلابی در بازارهای خود را، و یا برخورد با نوآوری. دانشگاهیان دانشگاه هاروارد بازاریابی  کلیتون کریستنسن و مایکل Overdorf اشاره می کنند، خلاقیت و نوآوری های مخرب در که آنها نیازهای نسل بعدی از مشتریان پیشرو در markets.12 موجود نمی هستند
در عوض آنها در صفات قادر می سازد که برنامه های جدید بازار به ظهور - و نوآوری مخل به سرعت در حال که آنها در نهایت می تواند به نیازهای مشتریان در جریان اصلی بازار و همچنین رسیدگی به بهبود یافته است. چنین فن آوری های مخل یا نوآوری باید از نزدیک مورد مطالعه قرار به آنها می تواند یک بازار کاملا جدید ایجاد کنید.
شرکت opetition و شبکه
شبکه های به طور فزاینده از شرکت در حال توسعه هستند که به طور همزمان ترکیب همکاری و رقابت. چنین همکاری opetition،
به طور گسترده ای در فناوری اطلاعات و صنایع  CRM موجود است. اگر چه رقابت شده است در میان این شرکت ها افزایش می یابد، بنابراین بیش از حد است که ماهیت فعالیت های مشترک خود را. مفهوم شرکت مدرسه opetition، توسعه یافته توسط استادان آدم شرکت Brandenburger و بری Nalebuff، نشان میدهد که چگونه در یک اقتصاد به طور فزاینده شبکه، شرکت های همکاری و در همان زمان رقابت برای به حداکثر رساندن مشتری و ایجاد ارزش شرکت در markets.13 خود را همانطور که جولی Bowser خود، از آی بی ام   آلبوم استراتژی و تغییر گروه مشاوره، خاطرنشان کرده است، در حال تغییر پویایی کسب و کار را ارزش های مشترک ذاتی در شرکت opetition لازم است. شرکت ها نیاز به چالش با خود به توسعه کسب موسیقی  و کار خود را با شروع، اعمال نفوذ و بازتعریف روابط با دیگر بازیکنان به ایجاد و ارزش ضبط.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.