X
تبلیغات
رایتل

هدف اساسی

پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:26



ستراتژی کسب و کار یک فرصت که منجر به توسعه یک استراتژی موثر و یا مجموعه ای از استراتژی است که کمک به کسب و کار دستیابی به اهداف سازمانی است. این شامل انجام تجزیه و تحلیل عمیق از محیط خارجی این شرکت و انجام تجزیه و تحلیل از صلاحیت داخلیشرکت. تجزیه و تحلیل های خارجی باید مسائل در محیط سیاسی، اجتماعی و تکنولوژیکی بررسی و همچنین ارائه یک بررسی عمیق از بازار، مشتریان و رقبا. تجزیه و تحلیل داخلی شامل یک بررسی از طیف گسترده ای از عوامل است که در نهایت می تواند موفقیت یا شکست این شرکت تاثیر می گذارد. خروجی این آزمون باید یک ارزیابی کامل را قادر به از جذابیت کلی کسب و کار و موقعیت رقابتی شرکت است که در آن کسب و کار ساخته شده است.

هدف اساسی از این تجزیه و تحلیل است که برای شناسایی این روند، نیروها و  رشته شرایط است که تاثیر بالقوه در تدوین و اجرای استراتژی های شرکت می باشد.
انواع مختلفی از تکنیک می توان برای کمک به تعیین استراتژی کسب و کار. چارچوب تجزیه و تحلیل صنعت در بالا توضیح را قادر می سازد تجزیه و تحلیل کامل و متعادل محیط رقابتی که در آن یک شرکت در حال کار است و باید به یک درک خوب از عوامل کلیدی برای موفقیت در آن صنعت منجر شود. چنین حساب و تحلیل می تواند تاثیر عمده ای بر درک مدیران از نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید در صنعت خود را. دیگر روش های تحلیلی نیز می توانید استفاده برای حمایت از بررسی استراتژی کسب و کار. خواننده مایل به کشف آنها باید بخش استراتژی کتابشناسی در پایان کتاب مشورت کنید.
یکی از مهم ترین جنبه های این تجزیه و تحلیل شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار است. اگر این عوامل کلیدی تشخیص صحیح این می تواند یک اثر بدی بر روی کسب و کار داشته چرا که می تواند در یک استراتژی نامناسب حال اتخاذ شود. در نتیجه، شناسایی از مرکز  عوامل کلیدی برای موفقیت باید به یک اولویت بالا باشد که با استفاده از چارچوب تحلیلی مورد بحث در بالا. لازم به ذکر است که این عوامل کلیدی می توانید در طول زمان تغییر می کند. به عنوان مثال، در صنعت اتومبیل عوامل کلیدی برای موفقیت  مشتری قابل توجهی در سال های اخیر تغییر کرده است. تقاضا برای خودروهای کوچکتر، suv ها (وسایل نقلیه ورزشی) و چهار چرخ دیسک وسایل نقلیه تغییر کرده است. عواملی مانند کیفیت یک ظاهر طراحی شده، قابلیت اطمینان، بهره وری سوخت، ایمنی و خدمات پس از فروش ت

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.