Localized Applications in Iran
Localized Applications in Iran

Localized Applications in Iran

Software

تبدیل به قصه گو.

داستان سرایی ابزار برتر در موثر بر مردم در سراسر فرهنگ ها و دوره بوده است. Influencers داستان برای اهداف استراتژیک. از ایجاد انگیزه مردم اقدام به آموزش به کاهش مقاومت و تغییر ذهن، روایت خوب گفته است یک نیروی نیرومند اغلب بسیار قدرتمندتر از تلاوت صرف واقعیت های پیچیده مالی یا فنی.
اعداد و ارقام مهم است، اما وقتی که می آید به نمایش در رابطه با هر موضوع، بزرگ یا کوچک، روایت راهبردی پیچیده در اطراف رقم پیام بهتر و memorably تر از هر چیز دیگری ارائه خواهد شد.

پس از شما داده استاد، از خود بپرسید: آیا راهی برای قرار دادن چهره در پیام من است? نمونه های واقعی زندگی است که کمک خواهد کرد که من نظر من را در راه دیگر می تواند مربوط به وجود دارد؟
4. مهارت های صحبت کردن خود را با سنگ تیز کردن.

هنگامی که بسیاری از ما از افراد فکر می کنم، ما اغلب فکر می کنم از کسانی که سخنرانان بزرگ مانند جان اف کندی، رونالد ریگان و Steve شغل، و همچنین معاصران مانند میشل اوباما و شریل سندبرگ بودند. در حالی که بسیاری از influencers موثر پشت صحنه افرادی که توانایی عمل به درایو و جرات صحبت متقاعد کننده منبع اضافی از اهرم قدرتمند داشته باشد.

مانند مهارت تصمیم گیری مهارت های زبان را در تقاضای بالا هستند. هر روز در سازمان های بی شمار، شرکت ها و مدارس، تعداد زیادی از presenters در تلاش برای گرفتن تصورات از کارگران و مدیران و دانش آموزان به منظور دستور کار ترقی. هنوز بسیاری از مردم صحبت کردن در ملاء عام, دادن به وحشت است که بسته شدن درب سنگین در آهنگ سریع برای موفقیت و نفوذ ترس.

دور از صحبت کردن فرصت های خجالتی. با سنگ تیز کردن مهارت خود پیام و تحویل توسط بارها و بارها خود را در مقابل مخاطب قرار دادن، جمع آوری بازخورد، تنظیمات، آبکشی و تکرار. احضار شجاعت به صحبت می کنند و قبول ناراحتی به عنوان بخشی طبیعی از یادگیری و رشد است. در تنظیمات کوچکتر شروع اول، و سپس از آنجا ساخت. بدون محدودیت به جایی که می توانند نفوذ خود را با این مهارت رشد وجود دارد.

هفت راه برای افزایش استعدادهای کسانی که اینجا هستند

برخی از مردم به نظر می رسد مانند آنها به دنیا آمده اند. آنها در حال استعداد جسمی، فکری و هنری و به نظر می رسد به عنوان اگر آنها فقط شناور به بالا.

اما نمی شود فریب خورده،. با این حال با استعداد کسی ممکن است، او هنوز هم تا به حال به توسعه استعداد آن برای رسیدن به موقعیت حرفه ای بلند. و این خبر خوبی برای بقیه ما است. هر یک از ما مهارت و استعداد خود است و ما خودمان را به مواضع نفوذ سوق دادن بیش از حد و می تواند توسعه آنها.

هفت راه برای افزایش استعدادهای کسانی که اینجا هستند:

چون آن بالا میآید تا در همه جا از انتخاب ساده که در آن به برگزاری نشست به گزینه های استراتژیک که در آن به صرف دلار بازاریابی تصمیم گیری صلاحیت رهبری است. تاثیر این تصمیمات مردم در اطاقک بعدی, اما آنها نیز ممکن است بر فرعی نیمه راه در سراسر جهان و یا کل کشور.

کنندگى است نه صفت ما به دنیا آمد--یک مهارت است که می تواند آموخته شود. به آن استاد، خود فرایند تصمیم گیری انتقادی به لینک نقطه ضعف در استدلال خود را در تجزیه و تحلیل و شناخت ناخودآگاه سوگیرى طرفدار یا مخالف چیزی یا کسی. در حالی که ما نمی تواند کنترل نتایج، ما شکل فرآیند است که آنها در حال حرکت تنظیم می کند.

مرتبط با: 3 مرحله ساده برای تبدیل شدن به یک سخنران با اعتماد به نفس
2. یادگیری به استدلال جامد.

شما هرگز ممکن است آدرس شورای امنیت سازمان ملل متحد یا شهادت قبل از کنگره، اما هر کس باید قادر به قرار دادن با هم بحث منسجم. مهارت تفکر انتقادی و اغلب مفید--در آزمون، مکالمات در این نمایش، در جلسه پرسش و پاسخ و در بحث های دیگر با تصمیم گیران و یا هر کس دیگری که نشان دهنده دیدگاه خاص و یا می پرسد شما را به شما توضیح است.

به معنی به دلیل استدلال می کنند. یعنی دفاع و ارتقاء انتخاب خود را در برابر استدلال بر خلاف به همان اندازه ماهر influencers. نگاهی به آنچه شما در مدرسه آموخته و ساخت بر اساس آن با آموزش خصوصی و خواندن موجود در موضوع مربوطه. شما پیدا کنید که شما توانایی تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل دیگران استدلال افزایش نفوذ خود در انتخاب های خود را به طرز چشمگیری خواهد یافت.

کسب و کار متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی

واقعا برجسته کسب و کار متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی فقط شعارهای مورد آن را نمی, آنها اجازه دهید مشتریان خود می دانیم چه آنها تا و خود قرار داده و کارکنان خود را در صندلی داغ با انجام این کار. مشتریان شما باید بدانید که انتظارات خدمات مشتری.

پیدا کردن راه های بسیاری از که می توانید به مشتریان خود را که می خواهید بدانید که اگر آنها راضی نیستید. آنها زمانی که آنها در انتظار در تلفن بگویید. زمانی که آنها در محل خود از کسب و کار آنها با علائم بگویید. آنها در تبلیغات خود را بگویید. به آنها بگویید که شما را از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. آنها را در وب سایت خود را بگویید. بررسی آنها را توسط ایمیل و یا پست الکترونیکی مستقیم، و به سادگی درخواست آنها "چه کار دوست دارید? آنچه شما را دوست ندارم؟ من می خواهم بدانم."

اما اگر شما بخواهید برای ورودی از مشتریان، شما نیاز به عمل هنگامی که شما آن را دریافت. چه این نظر خوب یا شکایت، هر مشتری که تماس با ما می شود پاسخ.

اما یکی دیگر از دلایل بزرگ به انتظارات خدمات مشتری با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و بخواهید آنها را به شما می دانید اگر آنها هنوز هیجان زده است. بهترین دلیل برای به اشتراک گذاری انتظارات خدمات مشتری است که کارکنان خود را هنگامی که آنها احساس آنها بدست موعود سطح خدمات مشتریان ممکن است به طور مستقیم به شما می داند. شما نیز بسیار بیشتر در رابطه با داشتن همه انتظارات مشتریان شما اگر مسیر مستقیم به شما وجود دارد، و شما می توانید شخصا درگیر با شکست هر جلسه است.

آموزش خدمات مشتری

اگر شما چیزی کمتر از خدمات به مشتریان استثنایی در کسب و کار شما، شما هدر رفتن زمان از کار اضافی برای ایجاد و خود مردم تقریبا دیگر کارکنان مدیران و خودتان را خسته کننده — و مدیریت ضعیف است.

در اینجا این است که چگونه آموزش خدمات مشتری در اکثر کسب و کار رخ می دهد. با بهترین نیات صاحب کسب و کار است "راه راه" جلسه درباره خدمات به مشتریان و خدمات برای چند هفته بهبود می بخشد و پس از آن، بدون یادآوری، شما که در آن شما آغاز شده در حال بازگشت. یادآوری نمی آیند چون شما مالک کسب و کار مشغول هستید و شما بسیاری از چیزهای دیگر انجام. علاوه بر این، شما نمی توانند درک کنند که چرا مردم همیشه آنچه آنها به قرار نمی باشد.

پس چه می تواند صاحبان کسب و کار به منظور بهبود خدمات به مشتریان خود را انجام دهید؟ این روند دو مرحله است:

1. آموزش کل تیم خود را برای ارائه خدمات به مشتریان استثنایی.

2. همواره مشتری خدمات انتظارات خود را با تیم خود را تقویت میکند.

برای شروع، شما کل تیم باید با انتظارات خدمات مشتری استثنایی آموزش دیده. این "راه راه" آموزش من در مورد صحبت کردیم بالا. اما آن را متوقف نمی وجود دارد. شما باید پیوسته و مداوم تقویت این انتظارات.

هنگامی که شما کل تیم خود را آموزش داده و شما همواره آنها را از انتظارات سرویس مشتری شما باید مطمئن شوید هر کارمند جدید (اعضای تیم) همان سرویس اولیه مشتری که آموزش می شود کل تیم خود را دریافت یادآوری کنید.

بهترین کاری که شما می توانید به هر کارمند جدید نشان تعهد خود را به خدمات به مشتریان آموزش آنها درباره انتظارات خدمات مشتری بلافاصله است. پس از عضو جدید گروه پر کردن فرم های استخدام دولتی مورد نیاز، چه کار می کنن؟ در اکثر کسب و کار، خدمات به مشتریان آموزش ندارد اما باید.

هر چیزی کمتر از خدمات به مشتریان استثنایی تقصیر شما نیست. آن چون شما نه آموزش درستی یا درستی، تقویت شده اتفاق می افتد باید سیستم مناسب در محل یا سیستم بازخورد خوب برای نظارت بر خدمات به مشتریان را ندارید و یا شما کسی را اخراج نکرده! اگر متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی کسب و کار شما هرگز پتانسیل خود را برای سودآوری و یا توسعه پایدار دست یابد.

هنگامی که شما به متعهد خدمات به مشتریان استثنایی شما گاهی کوتاه سقوط کنید، اما هنگامی که شما انجام دهید، شما هنوز هم اغلب خدمات به مشتریان خوب به ارائه. هنگامی که مشتریان خود را به گرفتن خدمات به مشتریان استثنایی استفاده می شود، علاوه بر این، آنها احتمال بیشتری به شما در موارد نادری ببخش چون خدمات مشتری زیر خوب خواهد بود.

در غیاب شکایات مشتریان به عنوان استاندارد خود را نمی تواند تکیه می کنند. واقعیت این است که اکثریت عظیم مشتریان است که با هر کسب و کار نا امید نمی خواهد شکایت به هر کسی، آنها فقط ترک است. شما باید تعیین تعریف مناسب از "استثنایی" و "خوب،" قطار و مربی درآمده و سیستم در محل تا مطمئن شویم که آن استانداردها است.

مشتریان... راضی راضی. اگر شخص دیگری بهتر است قیمت یا یک فروشگاه است که کمی بیشتر راحت باز می شود، آنها رفته است. فقط فکر می کنم از آن، اگر هدف شما یک مشتری راضی است، حتی اگر کار همه چیز کاملا به شما و کارکنان خود را بهترین می خواهید مشتری راضی است — که هدف شما این است.

رضایت مشتری به اندازه کافی خوب نیست. انتظارات خدمات مشتری باید استثنایی، و شما نیاز به ایجاد مشتریان فقط راضی است، اما مشتریان راضی و وفادار.