X
تبلیغات
رایتل

آموزش خدمات مشتری

جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:15
اگر شما چیزی کمتر از خدمات به مشتریان استثنایی در کسب و کار شما، شما هدر رفتن زمان از کار اضافی برای ایجاد و خود مردم تقریبا دیگر کارکنان مدیران و خودتان را خسته کننده — و مدیریت ضعیف است.

در اینجا این است که چگونه آموزش خدمات مشتری در اکثر کسب و کار رخ می دهد. با بهترین نیات صاحب کسب و کار است "راه راه" جلسه درباره خدمات به مشتریان و خدمات برای چند هفته بهبود می بخشد و پس از آن، بدون یادآوری، شما که در آن شما آغاز شده در حال بازگشت. یادآوری نمی آیند چون شما مالک کسب و کار مشغول هستید و شما بسیاری از چیزهای دیگر انجام. علاوه بر این، شما نمی توانند درک کنند که چرا مردم همیشه آنچه آنها به قرار نمی باشد.

پس چه می تواند صاحبان کسب و کار به منظور بهبود خدمات به مشتریان خود را انجام دهید؟ این روند دو مرحله است:

1. آموزش کل تیم خود را برای ارائه خدمات به مشتریان استثنایی.

2. همواره مشتری خدمات انتظارات خود را با تیم خود را تقویت میکند.

برای شروع، شما کل تیم باید با انتظارات خدمات مشتری استثنایی آموزش دیده. این "راه راه" آموزش من در مورد صحبت کردیم بالا. اما آن را متوقف نمی وجود دارد. شما باید پیوسته و مداوم تقویت این انتظارات.

هنگامی که شما کل تیم خود را آموزش داده و شما همواره آنها را از انتظارات سرویس مشتری شما باید مطمئن شوید هر کارمند جدید (اعضای تیم) همان سرویس اولیه مشتری که آموزش می شود کل تیم خود را دریافت یادآوری کنید.

بهترین کاری که شما می توانید به هر کارمند جدید نشان تعهد خود را به خدمات به مشتریان آموزش آنها درباره انتظارات خدمات مشتری بلافاصله است. پس از عضو جدید گروه پر کردن فرم های استخدام دولتی مورد نیاز، چه کار می کنن؟ در اکثر کسب و کار، خدمات به مشتریان آموزش ندارد اما باید.

هر چیزی کمتر از خدمات به مشتریان استثنایی تقصیر شما نیست. آن چون شما نه آموزش درستی یا درستی، تقویت شده اتفاق می افتد باید سیستم مناسب در محل یا سیستم بازخورد خوب برای نظارت بر خدمات به مشتریان را ندارید و یا شما کسی را اخراج نکرده! اگر متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی کسب و کار شما هرگز پتانسیل خود را برای سودآوری و یا توسعه پایدار دست یابد.

هنگامی که شما به متعهد خدمات به مشتریان استثنایی شما گاهی کوتاه سقوط کنید، اما هنگامی که شما انجام دهید، شما هنوز هم اغلب خدمات به مشتریان خوب به ارائه. هنگامی که مشتریان خود را به گرفتن خدمات به مشتریان استثنایی استفاده می شود، علاوه بر این، آنها احتمال بیشتری به شما در موارد نادری ببخش چون خدمات مشتری زیر خوب خواهد بود.

در غیاب شکایات مشتریان به عنوان استاندارد خود را نمی تواند تکیه می کنند. واقعیت این است که اکثریت عظیم مشتریان است که با هر کسب و کار نا امید نمی خواهد شکایت به هر کسی، آنها فقط ترک است. شما باید تعیین تعریف مناسب از "استثنایی" و "خوب،" قطار و مربی درآمده و سیستم در محل تا مطمئن شویم که آن استانداردها است.

مشتریان... راضی راضی. اگر شخص دیگری بهتر است قیمت یا یک فروشگاه است که کمی بیشتر راحت باز می شود، آنها رفته است. فقط فکر می کنم از آن، اگر هدف شما یک مشتری راضی است، حتی اگر کار همه چیز کاملا به شما و کارکنان خود را بهترین می خواهید مشتری راضی است — که هدف شما این است.

رضایت مشتری به اندازه کافی خوب نیست. انتظارات خدمات مشتری باید استثنایی، و شما نیاز به ایجاد مشتریان فقط راضی است، اما مشتریان راضی و وفادار.

نظرات (1)
جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:46
سلام دوست زهرا، خوشحال شدم اینجا پیدات کردم. پوسته خوبی گذاشتی. امیدوارم که اعدامها بدین به بلگینگ. منهم همین کار می‌کنم هرروز و دارم ادامه میدم. امیدوارم روز به روز شاد تات باشی‌ و به ان بیشتر علاقه کنن و در دانشگاه درس بدنپیدا کنی‌ به نوشتن. خداحافظ
امتیاز: 0 0
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.