Localized Applications in Iran
Localized Applications in Iran

Localized Applications in Iran

Software

تبدیل به قصه گو.

داستان سرایی ابزار برتر در موثر بر مردم در سراسر فرهنگ ها و دوره بوده است. Influencers داستان برای اهداف استراتژیک. از ایجاد انگیزه مردم اقدام به آموزش به کاهش مقاومت و تغییر ذهن، روایت خوب گفته است یک نیروی نیرومند اغلب بسیار قدرتمندتر از تلاوت صرف واقعیت های پیچیده مالی یا فنی.
اعداد و ارقام مهم است، اما وقتی که می آید به نمایش در رابطه با هر موضوع، بزرگ یا کوچک، روایت راهبردی پیچیده در اطراف رقم پیام بهتر و memorably تر از هر چیز دیگری ارائه خواهد شد.

پس از شما داده استاد، از خود بپرسید: آیا راهی برای قرار دادن چهره در پیام من است? نمونه های واقعی زندگی است که کمک خواهد کرد که من نظر من را در راه دیگر می تواند مربوط به وجود دارد؟
4. مهارت های صحبت کردن خود را با سنگ تیز کردن.

هنگامی که بسیاری از ما از افراد فکر می کنم، ما اغلب فکر می کنم از کسانی که سخنرانان بزرگ مانند جان اف کندی، رونالد ریگان و Steve شغل، و همچنین معاصران مانند میشل اوباما و شریل سندبرگ بودند. در حالی که بسیاری از influencers موثر پشت صحنه افرادی که توانایی عمل به درایو و جرات صحبت متقاعد کننده منبع اضافی از اهرم قدرتمند داشته باشد.

مانند مهارت تصمیم گیری مهارت های زبان را در تقاضای بالا هستند. هر روز در سازمان های بی شمار، شرکت ها و مدارس، تعداد زیادی از presenters در تلاش برای گرفتن تصورات از کارگران و مدیران و دانش آموزان به منظور دستور کار ترقی. هنوز بسیاری از مردم صحبت کردن در ملاء عام, دادن به وحشت است که بسته شدن درب سنگین در آهنگ سریع برای موفقیت و نفوذ ترس.

دور از صحبت کردن فرصت های خجالتی. با سنگ تیز کردن مهارت خود پیام و تحویل توسط بارها و بارها خود را در مقابل مخاطب قرار دادن، جمع آوری بازخورد، تنظیمات، آبکشی و تکرار. احضار شجاعت به صحبت می کنند و قبول ناراحتی به عنوان بخشی طبیعی از یادگیری و رشد است. در تنظیمات کوچکتر شروع اول، و سپس از آنجا ساخت. بدون محدودیت به جایی که می توانند نفوذ خود را با این مهارت رشد وجود دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر

روزتون بخیر، بلاگ خوبی هستش. امیدوارم که اعدامها بدین به نوشتن. منهم همین تجربه دارم. امیدوارم روز به روز دوستان آشنای بیشتر پیدا کنین. مرسی‌

روزتون بخیر، بلاگ خوبی هستش. امیدوارم که اعدامها بدین به نوشتن. منهم همین تجربه دارم. امیدوارم روز به روز دوستان آشنای <a href="https://community.intuit.com/users/3694940-joanne_emartin">مشتری</a> بیشتر پیدا کنین. مرسی‌

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.