Localized Applications in Iran
Localized Applications in Iran

Localized Applications in Iran

Software

مشاوره CRM

مشاوره CRM

بازاریابی پست الکترونیک مرده است، اما مطمئنا یک تماس نزدیک بود. برای یک مدت طولانی، بازاریابان دیجیتال استفاده می شود استراتژی مانند دوز و انفجار و ایمیل تفنگ ساچمهای الگوی مبارزات به پیام خود را. این استراتژی بازاریابی ایمیل سنتی داد ایمیل رپ بد و مصرف کنندگان در حال اجرا برای ارسال تپه. خوشبختانه، برخی از رهبران فکری و نوآوران حاضر به ارسال بازاریابی ایمیل خاموش، و یک اندازه متناسب با تمام روش چیزی از گذشته است.


کمپین های بازاریابی ایمیل امروز استفاده از محتوای پویا، بخش بندی، هدف و تجزیه و تحلیل برای ارسال ایمیل های متنی و شخصی مانند قبل از هرگز. این جدید در ایمیل همچنین ایجاد کانال به عنوان موضوع که متقابل کانال کمپین های بازاریابی موثر ترین های امروز متصل می شود.
ما به این تجدید حیات استراتژی قدیمی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی پست الکترونیک 2.0.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 و شخصی می شود
استراتژی های ایمیل فله یک عمل مشترک زمانی که در روزهای اولیه از بازاریابی ایمیل است. این استراتژی از دیدگاه مصرف کننده بسیار وحشتناک بودند: ترجیحات مشتری، محل، جمعیت شناسی و دستگاه نمی شد در نظر گرفته-همه همان ایمیل دریافت کرده است. چنین روش منعکس زمانی که بازاریابان دیجیتال چند ابزار و گزینه های به حتی کمتر انجام شخصی، متنی کمپین های بازاریابی ایمیل بود.
این نیز به خوبی قبل از همراه ضربه صحنه، زمانی که چک از یک دسکتاپ صندوق یکی باعث بیشتر Dread از شادی به عنوان دریافت کنندگان ایمیل از طریق تن از پیام غیر شخصی در جستجوی یکی از آنها در واقع می تواند مربوط به کندی حرکت می. این بود که بازاریابان هیجان زده در مورد ارسال "عزیز {نام در اینجا]" پیام بود یا نه. آنها فقط هیچ گزینه دیگری ندارد.
سریع به جلو به سال 2015، و روشن است که شخصی بازاریابی ایمیل به یک سطح جدید و هیجان انگیز گرفته شده است. شخصی ایمیل مارک توانایی به سادگی پیام معنی دار است که به مصرف کنندگان بر اساس پیشنهادات و اطلاعات مربوط به خواسته ها و نیازهای خود را، تبدیل کانال ایمیل را به یکی که مصرف کنندگان در واقع لذت بردن از تعامل با صحبت شده است.
زن و شوهر تلاش شخصی مدرن با دسترسی گسترده تر به ایمیل از طریق دستگاه های تلفن همراه و شما این دستور را برای احیای ایمیل کانال کردم. فکر کنید: یک زمان وجود دارد هنگام چک کردن ایمیل خود را پایین به معنای نشسته در یک میز و انتظار بی صبرانه برای یک مودم نواختن به شما اتصال به صندوق پستی خود را. در حال حاضر بیش از نیمی از تمام ایمیل های باز شده بر روی دستگاه های تلفن همراه می باشد. بدون شک در مورد آن: چک کردن ایمیل ما را بسیار سرگرم کننده تر از آن استفاده می شود است.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 و اتوماسیون دست به دست
با توجه به DMA، بیش از 4 میلیارد حساب ایمیل در سراسر جهان وجود دارد. با اعداد شبیه به آن، احتمالا ایده خوبی به نظر ایمیل روش های اتوماسیون بازاریابی خود را. اتوماسیون بازاریابی ایمیل با دادن بازاریابان توانایی به تحکیم گردش های متعدد برای ایجاد ایمیل های مناسب برای مشتریان مناسب در زمان مناسب تقویت کرده است. در نظر بگیرید چه آن طول می کشد به اجرای یک کمپین موثر بازاریابی ایمیل: محتوای گر چه هنر ارائه می دهد و برای افراد خاص، گرفتن زمان خود درست قبل از ارسال ایمیل، برنامه ریزی استراتژی تعامل مجدد و پیگیری اقدامات. . . مقدار کار درگیر می تواند خسته کننده باشد.
گردش کار پیچیده که الزامات مورد نیاز برای شخصی ایمیل غیر ممکن خواهد بود برای بازاریابان ایمیل به مدیریت بدون داشتن فن آوری و طرح های مناسب در محل برای اتوماسیون بازاریابی. البته، راه اندازی یک سیستم اتوماسیون بازاریابی می تواند مانند یک وظیفه دلهره آور به نظر می رسد، اما بلند کردن سنگین جلو کمی کمک خواهد کرد مبارزات اجرا هموار و کارآمد در دراز مدت.
وقتی که می آید به ایمیل بازاریابی اتوماسیون 2.0 و ایمیل، شما واقعا می توانید این دو را از هم جدا نمی شود.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 دانلود با محتوا
من فکر نمی کنم هر کسی می تواند به تجدید حیات بازاریابی ایمیل صحبت بدون ذکر نفوذ بازاریابی محتوا در کانال ایمیل جدید احیا بود. محتوا هنوز پادشاه، و مارک های که قادر به ارائه مطالب معنی دار از طریق ایمیل شده کانال را به سطح بعدی رانده اند.
به تعریف آنچه محتوای معنی دار است، اجازه دهید یک نگاهی گذرا به آنچه در آن است. در طول روز تاریک از ایمیل 1.0، بسیاری از بازاریابان با استفاده از ایمیل مانند کتاب کوپن جلال بود. این بازاریابان نام تجاری خود را تنزل ارزش های هش کردن ایمیل شعار فروش 20 درصد خاموش هر روز شد.این استراتژی روزانه کوپن مارک های در راه های مختلفی صدمه دیده است. اول، آن را مصرف کنندگان گفت که آنها هرگز نباید پرداخت قیمت کامل برای پیشنهاد و یا مورد چون ظاهرا آن را همیشه در فروش. دوم، هجوم روزانه از ایمیل های خسته کننده همان تمایل به پایان دادن به در پوشه سطل زباله گیرندگان. سوم، احساس فوریت این پیشنهادات ایمیل باید ایجاد کرده اند با فرکانس و نا مربوطی از کسانی که پیام های ضبط شد.
خوشبختانه، ما شروع به دیدن برخی از مطالب واقعا سرد ساخت راه خود را از طریق کانال ایمیل. بازاریابان دیجیتال حفاری عمیق تر به رابطه بین مارک ها و ایمیل های خود را با درخواست خود را، "چه نام تجاری من است؟ چگونه نام تجاری من تعریف کنم؟ چگونه می توانم با استفاده ایمیل برای کمک به پیشبرد نام تجاری من؟ "همه قبل از نشستن به هش از نوع محتوایی که به بهترین نور در پیام کلی اطلاق می شود.
استاد بازاریابی پست الکترونیک 2.0
هنوز مطمئن شوید که در آن برای شروع احیا سفر بازاریابی ایمیل خود را؟ اتمام این سه بهترین شیوه برای تسلط کمپین بازاریابی ایمیل بعدی خود را.
1. داغ نگه داشتن آن. ارائه پیشنهادات و اطلاعات به بازاریابی ایمیل موثر بسیار مهم است، اما فراموش نکنید که به آن سرگرم کننده، بیش از حد! پس از همه، اگر مشتریان شما علاقه مند هستند در آنچه که آنها در حال خواندن نیست، مکاتبات خود را در معرض خطر قرار ملاقات با پوشه اسپم محلی است. ساده ترین راه برای اطمینان از ایمیل های خود را به مشتریان درگیر چه خبر؟ دفعه بعد که شما هش کردن یک ایمیل به بیرون، فقط خودتان این سوال را بپرسید: این چیزی است که من علاقه مند است؟
2. آن را به شخصی. ایمیل جالب ترین آنهایی که به ما در یک سطح شخصی صحبت می کنند. ایجاد ایمیل، متنی است که به منافع مشتریان، محل، تنظیمات تحویل، و جمعیتی دادن دریافت کنندگان ایمیل یک دلیل شخصی برای نگه داشتن خواندن پیام های خود را در هر زمان آنها صندوق ورودی ضربه صحبت می کنند.
3. به گزینه های مصرف کنندگان است. ایمیل بازاریاب Becs RIVETT نقل آسان به یاد داشته باشید مخفف در وب سایت خود: SEEAT، و یا "توقف ایمیل هر کس هر زمانی." اگر شما هنوز هم دوز و انفجار، سپس زمان برای متوقف کردن ایمیل همه در همه زمان ها و شروع به دادن آن گزینه های مشتریان خود را با ایجاد مراکز اولویت های مشتری. اجازه می دهد مشتریان به انتخاب کردن در به ایمیل به جای جمله سلب مسئولیت انتخاب کردن در هر پیام ناخواسته اجازه می دهد تا مصرف کنندگان کنترل چگونه اغلب آنها ایمیل های بازاریابی خود را دریافت خواهید کرد.
ایمیل بچه های جدید داغ در بلوک است دوباره، به روش تازه کانال شادابی و طراوت به بهبود تجربه مشتری. بازاریابی پست الکترونیک 2.0 معنی روش های بهتر از شخصی، اتوماسیون، و ایجاد محتوا از همیشه قبل از، به مشتریان بیشتر از آنچه آنها می خواهند، زمانی که آنها آن را می خواهم.
ایمیل است که در اینجا به ماندن بگیرید. است نام تجاری خود را در آغوش رستاخیز کانال ایمیل است که ایمیل های بازاریابی 2.0؟

نرم افزار CRM

اشتباهات رایج هنگام پیاده سازی نرم افزار CRM


در جهان از تجربه مشتری، ما اغلب مردم بحث در مورد استفاده های مختلف و مزایای استفاده از تجزیه و تحلیل داده های مشتری را بشنود. اصطلاح به طور کلی به روند استفاده از داده ها و اطلاعات اطراف رفتار مشتری برای تصمیم گیری کسب و کار اشاره دارد و معمولا شامل تکنیک است که عبارتند از مدل سازی پیش بینی، تجسم داده ها، و مدیریت اطلاعات است. به گزارش Gartner، "تجزیه و تحلیل ترافیک و ضوابط استفاده از داده های درک ترکیب، نیازها و جلب رضایت مشتری است. همچنین، این فن آوری را قادر می سازد به خریداران بخش به گروه بر اساس رفتار استفاده می شود، برای تعیین روند کلی، یا به منظور توسعه بازاریابی و فروش هدفمند فعالیت ها است. "سازمان در تجزیه و تحلیل مشتری به منظور به دست آوردن یک درک عمیق از چشم انداز و مشتریان خود تکیه می کنند. اطلاعات جمع آوری کسب و کار برای ارائه اطلاعات مربوطه و تقویت روابط با مشتریان موجود، و همچنین شناسایی محرک های اصلی خرید رفتار به چشم انداز هدف بهتر و پرورش منجر به از طریق قیف فروش را قادر می سازد. در نهایت، تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل داده می تواند به افزایش در وفاداری و ارزش طول عمر مشتری و همچنین بهره وری بیشتر در کسب مشتری منجر شود.
چالشهای تجزیه و تحلیل داده و ضوابطشرکت ها ممکن است با مقادیر زیادی از داده های مشتری امروز در دسترس است مبارزه کند. در واقع، شرکت تنها ارزش افزوده ناشی از بزرگ داده خود را هنگامی که آنها می دانند که چگونه به ترجمه داده های خام را بینش عملی. برای به دست آوردن ارزش کسب و کار واقعی از داده های خام، کار امروز را تبدیل به تجزیه و تحلیل مشتری به شناسایی الگوها، روندها، رفتار و روابط دیگر در داده های خام که می تواند کمک به رانندگی تصمیم گیری.مدیریت داده های مشتری از منابع مختلف، به سرعت کشف روابط کلیدی بین متریک، و تعیین بهترین اطلاعات جمع آوری شده به جلو حرکت کند کسب و کار استفاده از یک چالش برای سازمان ها از تقریبا هر اندازه است. با این حال، سیستم عامل مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل مشتری و سیستم عامل های تجزیه و تحلیل داده ها، و راه حل های دیگر نرم افزار این امکان را برای شرکت در هر اندازه از تجزیه و تحلیل مشتری بهره مند شوند.اهداف تجزیه و تحلیل داده و ضوابطبا توجه به سرزمین رایانه می، هدف بیش از arching از تجزیه و تحلیل مشتری است برای گروه برای کار با و تصمیم گیری در مورد چگونه به بهترین برای به دست آوردن و حفظ مشتریان، شناسایی مشتریان با ارزش بالا، و فعالانه به "ایجاد یک نمای دقیق از مشتری تعامل با آنها. "به این ترتیب، تجزیه و تحلیل داده های مشتری به سازمانها بینش آنها نیاز برای به دست آوردن یک تصویر کامل از مشتریان خود را.با یک دید 360 درجه از هر مشتری، سازمان ها قادر به بهبود تجربه مشتری و ایجاد وفاداری نام تجاری. به همین ترتیب، داده های مربوط به مشتریان یک سازمان به عنوان یک کل، و همچنین اطلاعات مربوط به گروه های مشتری تقسیم، می توانید بینش ارزشمندی و عملی که تجزیه و تحلیل و تفسیر ارائه می کنند.شرکت ابزار و برنامه های کاربردی که در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در زمان واقعی با استفاده از موقعیت بهتری برای ارائه پیشنهادات بیشتر مربوط و پیام به چشم انداز و مشتریان خود را. راه حل هایی که به طور خودکار فرآیند و یادگیری از موفقیت یا شکست این تعاملات را می توان به طور مستقیم تحت تاثیر خط پایین این شرکت، به سادگی با استفاده بهتر از داده های آنها وارد شده ام.تجزیه و تحلیل ترافیک و ضوابط و پایگاه های دانش خودآموزیتجزیه و تحلیل ترافیک و ضوابط است که فقط برای فروش به مشتریان مفید نیست، بلکه برای خدمات به مشتریان پس از فروش. پایگاه های دانش یادگیری خود و نرم افزار سلف سرویس امکان استفاده از داده های مشتری برای ارائه بیشتر مربوط، خدمات شخصی به مشتریان و به سرعت در حال به نیازهای و پاسخ جواب سوال مهمتر از آن، این کار را قبل از مشتریان را به عمل و رسیدن به بخش خدمات از طریق تلفن و یا ایمیل.پیشرو پایگاه های دانش خود یادگیری با راه حل های سلف سرویس دیجیتال یکپارچه سازی و بهبود با هر تعامل با مشتری. با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از جلسات فردی، راه حل ترکیب به ارائه بیشتر در عمق قطعنامه و دانش را به مشتریان دقیقا همان چیزی که دنبال آن هستید در حال حاضر آنها به آن نیاز دارید. با تشکر از الگوریتم یادگیری ماشینی در سیستم های پایگاه دانش پیشرفته، شرکت ها قادر به ارزیابی و پردازش مقادیر زیادی از داده است که از تعاملات مشتری.مزایای تحلیل اطلاعات مشتری و تجزیه و تحلیل دادهاز مزایای داشتن تجزیه و تحلیل داده های مشتری با پایگاه های دانش خود یادگیری متعدد هستند. شرکت هایی که پیاده سازی راه حل های پیشرفته بهتر مجهز به ارائه به موقع، دانش مربوطه به آدرس نقاط درد در طول سفر خرید و پس از فروش. این همچنان به پرورش روابط مشتری در دراز پس از فروش، افزایش وفاداری به نام تجاری و حتی کشت سفیر نام تجاری. از کاهش سبد خرید و سایت رها به شناسایی و بستن شکاف های دانش در سفر مشتری، این راه حل را قادر به کسب و کار به منظور بهبود تجربه مشتری به طور کلی در روش های گوناگون.مشتریان امروز انتظار خدمات به مشتریان سریع تر، و آنها انتظار دارند تکنولوژی به خواسته های خود برای ارضاء فوری. مشتریان شروع به انتظار گزینه سلف سرویس زیرا آنها به داشتن اطلاعات در نوک انگشتان خود را از طریق اینترنت استفاده می شود. اضافه کردن به که افزایش نرخ استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها، و خدمات سریع تر نیز باید در همه جا و به نقاط دسترسی ساعت داشته باشد. شرکت سریع پیدا شده است که 39 درصد از مصرف کنندگان مدرن انتظار یک پاسخ در عرض چهار ساعت، در حالی که این تعداد 55 درصد برای فیس بوک و توییتر کاربران بود.سلف سرویس بهترین گزینه برای برآورده شدن انتظارات مشتری است، و 70٪ از مصرف کنندگان در حال حاضر انتظار یک گزینه سلف سرویس برای سوالات تجاری و شکایت. روشن است که شرکتهایی نیاز به داشتن اطلاعات به همان اندازه در مورد مشتریان خود را به تصمیم گیری مبتنی بر داده و به بهترین خدمت به نیاز مشتریان. خود یادگیری مبتنی بر دانش و راه حل های سلف سرویس است که به کار مشتری تجزیه و تحلیل داده در حد توان خود پاسخ برای جهان مشتری محور امروز است