X
تبلیغات
رایتل

مشاوره CRM

پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 09:23

مشاوره CRM

بازاریابی پست الکترونیک مرده است، اما مطمئنا یک تماس نزدیک بود. برای یک مدت طولانی، بازاریابان دیجیتال استفاده می شود استراتژی مانند دوز و انفجار و ایمیل تفنگ ساچمهای الگوی مبارزات به پیام خود را. این استراتژی بازاریابی ایمیل سنتی داد ایمیل رپ بد و مصرف کنندگان در حال اجرا برای ارسال تپه. خوشبختانه، برخی از رهبران فکری و نوآوران حاضر به ارسال بازاریابی ایمیل خاموش، و یک اندازه متناسب با تمام روش چیزی از گذشته است.


کمپین های بازاریابی ایمیل امروز استفاده از محتوای پویا، بخش بندی، هدف و تجزیه و تحلیل برای ارسال ایمیل های متنی و شخصی مانند قبل از هرگز. این جدید در ایمیل همچنین ایجاد کانال به عنوان موضوع که متقابل کانال کمپین های بازاریابی موثر ترین های امروز متصل می شود.
ما به این تجدید حیات استراتژی قدیمی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی پست الکترونیک 2.0.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 و شخصی می شود
استراتژی های ایمیل فله یک عمل مشترک زمانی که در روزهای اولیه از بازاریابی ایمیل است. این استراتژی از دیدگاه مصرف کننده بسیار وحشتناک بودند: ترجیحات مشتری، محل، جمعیت شناسی و دستگاه نمی شد در نظر گرفته-همه همان ایمیل دریافت کرده است. چنین روش منعکس زمانی که بازاریابان دیجیتال چند ابزار و گزینه های به حتی کمتر انجام شخصی، متنی کمپین های بازاریابی ایمیل بود.
این نیز به خوبی قبل از همراه ضربه صحنه، زمانی که چک از یک دسکتاپ صندوق یکی باعث بیشتر Dread از شادی به عنوان دریافت کنندگان ایمیل از طریق تن از پیام غیر شخصی در جستجوی یکی از آنها در واقع می تواند مربوط به کندی حرکت می. این بود که بازاریابان هیجان زده در مورد ارسال "عزیز {نام در اینجا]" پیام بود یا نه. آنها فقط هیچ گزینه دیگری ندارد.
سریع به جلو به سال 2015، و روشن است که شخصی بازاریابی ایمیل به یک سطح جدید و هیجان انگیز گرفته شده است. شخصی ایمیل مارک توانایی به سادگی پیام معنی دار است که به مصرف کنندگان بر اساس پیشنهادات و اطلاعات مربوط به خواسته ها و نیازهای خود را، تبدیل کانال ایمیل را به یکی که مصرف کنندگان در واقع لذت بردن از تعامل با صحبت شده است.
زن و شوهر تلاش شخصی مدرن با دسترسی گسترده تر به ایمیل از طریق دستگاه های تلفن همراه و شما این دستور را برای احیای ایمیل کانال کردم. فکر کنید: یک زمان وجود دارد هنگام چک کردن ایمیل خود را پایین به معنای نشسته در یک میز و انتظار بی صبرانه برای یک مودم نواختن به شما اتصال به صندوق پستی خود را. در حال حاضر بیش از نیمی از تمام ایمیل های باز شده بر روی دستگاه های تلفن همراه می باشد. بدون شک در مورد آن: چک کردن ایمیل ما را بسیار سرگرم کننده تر از آن استفاده می شود است.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 و اتوماسیون دست به دست
با توجه به DMA، بیش از 4 میلیارد حساب ایمیل در سراسر جهان وجود دارد. با اعداد شبیه به آن، احتمالا ایده خوبی به نظر ایمیل روش های اتوماسیون بازاریابی خود را. اتوماسیون بازاریابی ایمیل با دادن بازاریابان توانایی به تحکیم گردش های متعدد برای ایجاد ایمیل های مناسب برای مشتریان مناسب در زمان مناسب تقویت کرده است. در نظر بگیرید چه آن طول می کشد به اجرای یک کمپین موثر بازاریابی ایمیل: محتوای گر چه هنر ارائه می دهد و برای افراد خاص، گرفتن زمان خود درست قبل از ارسال ایمیل، برنامه ریزی استراتژی تعامل مجدد و پیگیری اقدامات. . . مقدار کار درگیر می تواند خسته کننده باشد.
گردش کار پیچیده که الزامات مورد نیاز برای شخصی ایمیل غیر ممکن خواهد بود برای بازاریابان ایمیل به مدیریت بدون داشتن فن آوری و طرح های مناسب در محل برای اتوماسیون بازاریابی. البته، راه اندازی یک سیستم اتوماسیون بازاریابی می تواند مانند یک وظیفه دلهره آور به نظر می رسد، اما بلند کردن سنگین جلو کمی کمک خواهد کرد مبارزات اجرا هموار و کارآمد در دراز مدت.
وقتی که می آید به ایمیل بازاریابی اتوماسیون 2.0 و ایمیل، شما واقعا می توانید این دو را از هم جدا نمی شود.
بازاریابی پست الکترونیک 2.0 دانلود با محتوا
من فکر نمی کنم هر کسی می تواند به تجدید حیات بازاریابی ایمیل صحبت بدون ذکر نفوذ بازاریابی محتوا در کانال ایمیل جدید احیا بود. محتوا هنوز پادشاه، و مارک های که قادر به ارائه مطالب معنی دار از طریق ایمیل شده کانال را به سطح بعدی رانده اند.
به تعریف آنچه محتوای معنی دار است، اجازه دهید یک نگاهی گذرا به آنچه در آن است. در طول روز تاریک از ایمیل 1.0، بسیاری از بازاریابان با استفاده از ایمیل مانند کتاب کوپن جلال بود. این بازاریابان نام تجاری خود را تنزل ارزش های هش کردن ایمیل شعار فروش 20 درصد خاموش هر روز شد.این استراتژی روزانه کوپن مارک های در راه های مختلفی صدمه دیده است. اول، آن را مصرف کنندگان گفت که آنها هرگز نباید پرداخت قیمت کامل برای پیشنهاد و یا مورد چون ظاهرا آن را همیشه در فروش. دوم، هجوم روزانه از ایمیل های خسته کننده همان تمایل به پایان دادن به در پوشه سطل زباله گیرندگان. سوم، احساس فوریت این پیشنهادات ایمیل باید ایجاد کرده اند با فرکانس و نا مربوطی از کسانی که پیام های ضبط شد.
خوشبختانه، ما شروع به دیدن برخی از مطالب واقعا سرد ساخت راه خود را از طریق کانال ایمیل. بازاریابان دیجیتال حفاری عمیق تر به رابطه بین مارک ها و ایمیل های خود را با درخواست خود را، "چه نام تجاری من است؟ چگونه نام تجاری من تعریف کنم؟ چگونه می توانم با استفاده ایمیل برای کمک به پیشبرد نام تجاری من؟ "همه قبل از نشستن به هش از نوع محتوایی که به بهترین نور در پیام کلی اطلاق می شود.
استاد بازاریابی پست الکترونیک 2.0
هنوز مطمئن شوید که در آن برای شروع احیا سفر بازاریابی ایمیل خود را؟ اتمام این سه بهترین شیوه برای تسلط کمپین بازاریابی ایمیل بعدی خود را.
1. داغ نگه داشتن آن. ارائه پیشنهادات و اطلاعات به بازاریابی ایمیل موثر بسیار مهم است، اما فراموش نکنید که به آن سرگرم کننده، بیش از حد! پس از همه، اگر مشتریان شما علاقه مند هستند در آنچه که آنها در حال خواندن نیست، مکاتبات خود را در معرض خطر قرار ملاقات با پوشه اسپم محلی است. ساده ترین راه برای اطمینان از ایمیل های خود را به مشتریان درگیر چه خبر؟ دفعه بعد که شما هش کردن یک ایمیل به بیرون، فقط خودتان این سوال را بپرسید: این چیزی است که من علاقه مند است؟
2. آن را به شخصی. ایمیل جالب ترین آنهایی که به ما در یک سطح شخصی صحبت می کنند. ایجاد ایمیل، متنی است که به منافع مشتریان، محل، تنظیمات تحویل، و جمعیتی دادن دریافت کنندگان ایمیل یک دلیل شخصی برای نگه داشتن خواندن پیام های خود را در هر زمان آنها صندوق ورودی ضربه صحبت می کنند.
3. به گزینه های مصرف کنندگان است. ایمیل بازاریاب Becs RIVETT نقل آسان به یاد داشته باشید مخفف در وب سایت خود: SEEAT، و یا "توقف ایمیل هر کس هر زمانی." اگر شما هنوز هم دوز و انفجار، سپس زمان برای متوقف کردن ایمیل همه در همه زمان ها و شروع به دادن آن گزینه های مشتریان خود را با ایجاد مراکز اولویت های مشتری. اجازه می دهد مشتریان به انتخاب کردن در به ایمیل به جای جمله سلب مسئولیت انتخاب کردن در هر پیام ناخواسته اجازه می دهد تا مصرف کنندگان کنترل چگونه اغلب آنها ایمیل های بازاریابی خود را دریافت خواهید کرد.
ایمیل بچه های جدید داغ در بلوک است دوباره، به روش تازه کانال شادابی و طراوت به بهبود تجربه مشتری. بازاریابی پست الکترونیک 2.0 معنی روش های بهتر از شخصی، اتوماسیون، و ایجاد محتوا از همیشه قبل از، به مشتریان بیشتر از آنچه آنها می خواهند، زمانی که آنها آن را می خواهم.
ایمیل است که در اینجا به ماندن بگیرید. است نام تجاری خود را در آغوش رستاخیز کانال ایمیل است که ایمیل های بازاریابی 2.0؟

برچسب‌ها: مشاوره CRM
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.