X
تبلیغات
رایتل

موفقیت بازاریابی در حال توسعه برنده تجارب مشتری محور

پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 17:45
 -

چگونه نرم افزار CRM  مناسب را انتخاب کنیم 

با این حال، داده VOC است که همیشه به اهرمی برای تجزیه و تحلیل تجربه پس از تجربه رخ داده است. همچنین از آن یک مجموعه داده است که یک نمونه کوچک از کل جمعیت از بازدید کنندگان که سایت شما بازدید است. بنابراین، اثر این غنی، مجموعه داده های مشتری محور خواهد بود با ارزش ترین صورت اهرمی برای ایجاد تجربه های فردی در زمان واقعی است. بازاریابی است که با اطلاعات سوخت، اما داده های VOC عجیب از اکوسیستم تکنولوژی بازاریابی وجود ندارد.


در این پست، من نشان خواهم داد که چگونه کارشناسان VOC می توانید داده های خود را به VOC سیستم های بازاریابی در زمان واقعی خود را در ایجاد تجربه مشتری منحصر به فرد و قدرتمند است.

داده تکان استراتژی بازاریابی

امروز، بازاریابی دیجیتال اجرای استراتژی یک به یک بازاریابی در مقابل استراتژی یک به بسیاری از تسهیل می کند. ما در حال حاضر مکانیزم را به نحو احسن ارائه محتوای شخصی اما تاکتیک های مورد استفاده برای ایجاد تجربه شخصی تر از طریق داده های بازاریابان باید برای کار با محدود شده است.

در حال حاضر تنها جریان داده که در سطح فردی در دسترس به بازاریابان می داده های رفتاری، به این معنی که از آن بازاریابان می توانند استنباط، و یا داده به صراحت شناخته شده، که بازاریابان از CRM خود و یا دیگر منابع جذب ایمیل دریافت کنید.

استراتژی بازاریابی دیجیتال اغلب صوت خبرنگاری دیجیتال از داده های مشتری (VOC) با وجود محتوای غنی مشتری محور آن اهرم، در درجه اول به خاطر داده ها تنها داده های نمونه است و در سرعت بازاریابی دیجیتال حرکت نمی کند. اما این را می توان با اعمال نفوذ تکنولوژی تشخیص غلبه بر، به عنوان ما بعدا خواهیم دید.

اطلاعات موجود باید استراتژی بازاریابی دیکته نیست

داده های رفتاری است قدرتمند است اما باید مسائل آن بازاریابان استنباط معنا از رفتار و ایجاد تجربه اشتباه منجر شده است. و یا آنها استراتژی های ساده مانند به شما نشان کفش های شما فقط در نگاه ایجاد کنید. این مفهوم است که مصرف کنندگان بدون ارزش تجربه دنبال شده است لزوما به طور فزاینده ایجاد می کند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد این را بررسی کنید پست وبلاگ داف اندرسون - Retargeting 2.0 - اهرم قصد حزب در ابتدا)

مسائل مشابه با داده های به صراحت شناخته شده است، که در آن بازاریابان اسکیت بیش از حد نزدیک به نگرانی های حریم خصوصی یا نادرست استفاده از داده های شخصی و یا ایمیل های رخ می دهد. در محیط دیجیتال امروز، استراتژی بازاریابی شده است در اطراف داده های موجود به جای تلاش برای ایجاد اطلاعات برای حمایت از ارائه پیام و تجربه بر اساس هدف ساخته شده است. (برای اطلاعات بیشتر در مورد انجام شخصی بر اساس قصد چک کردن پست وبلاگ من - شخصی است در مورد هدف، نه فرد)

استراتژی نیاز به جریان از درک مصرف کننده قوی

در دوران قبل از درجه اول بازاریابی به توده ها، استراتژی در پشت تحقیقات مصرف کننده توسعه داده شد. نمونه نماینده از خریداران نیازها، آرزوها، اهداف، و درک نیاز برای توسعه نیاز / بازاریابی سود شناخته شده است. معادل آن در فضای دیجیتال، و شاید حتی قوی تر با توجه به مداری مشتری خود را، صدای مشتری (VOC) داده است.

این تقریبا واضح است که این داده ها تجربه مشتری قدرتمند باید بر اساس شخصی باشد، اما این داده ها اهرمی است. دلیل آن این است که آن را یک نمونه پوشش یک درصد جزئی از ترافیک های دیجیتال است و، بنابراین، به اندازه کافی گسترده نیست که باید توسط قوانین مبتنی بر یا AI مبتنی بر سیستم عامل است که به طور فزاینده ای مورد استفاده برای ارائه پیام ها و تجارب خود را به مصرف کنندگان استفاده می شود. ترین فن آوری های بازاریابی نیاز به اطلاعات که بخش قابل توجهی از ترافیک را پوشش می دهد، و داده های نمونه است که فقط کافی نیست.

شکستن دیوار نمونه

داده VOC مجموعه داده مشتری محور در حال انجام است که قطاری از اهداف، نیازها، گام های بعدی، رضایت، وفاداری و معیارهای دیگر که در واقع مهم ترین و مطلوب بلوک های ساختمان از یک برنامه بازاریابی قوی است.

در حال حاضر قابل دوام نیست برای مدیریت محتوای خاص و یا تجربه برای افراد ناشناس چرا که ما تنها این کارها را برای یک نمونه کوچک از مشتریان مطمئن شوید. برای تمام بازدید کنندگان دیجیتال خود را شما یک مجموعه داده رفتار غنی است. اما این مجموعه داده است که فاقد قصد کاربران، یا ادراک خود، یا مرحله در نظر گرفتن خود. داده VOC خود را فراهم می کند که سیگنال قوی، و با یادگیری ماشین، به درستی تنظیم، می تواند رفتار بازدید کنندگان مشاهده به یک پیش بینی دقیق بر قصد، درک، یا مرحله در نظر برای هر بازدید کننده به اموال دیجیتال خود را. قابلیت های AI می توانید بسیاری از الگوهای پردازش و هنگامی که با استفاده از داده VOC ساختار سوخت می توانید بازدید کنندگان که هرگز یک نظرسنجی پاسخ داده اند برچسب.

این چگونگی فلس داده VOC است.

این سه نفر کامل

  • شما هم اکنون می توانید به سادگی تجربه های دیجیتال و یا پیام های در اطراف چه مرحله یک مشتری در تصمیم خود را به یک خرید به عنوان مثال تحقیق، مقایسه، و یا آماده برای خرید است. شما می توانید هدف از سفر خود، و یا افق خرید خود را، و یا بخش های کلیدی شخصیت مطمئن شوید. ویژگی های که به طور طبیعی منجر به توسعه محتوا و نقشه برداری تجربه.
  • تحقیقات جدید را می توان توسعه یافته، بخش های جدیدی تست شده برای امکان سنجی به رسمیت شناختن، و استراتژی های جدید اجرا شده، همه در تحقیقات مشتری اساسی ریشه دارد. iPerceptions 'فعال تشخیص اجازه می دهد تا نوآوری در استراتژی به عنوان به انطباق تجارب حاصل از هر بازاریاب کار با مجموعه داده های اولیه همان مخالف است. اعمال نفوذ داده نیت اعلام شما می توانید مطالب ارائه شده مدیریت، بهینه سازی مناقصه retargeting یا فرکانس استراتژی، و یا مدیریت انگیزه برای خریداران در خطر است.
  • هنگامی که VOC عبور مانع نمونه است یک میزبان از فرصت هایی برای ایجاد برنامه های بازاریابی بهتر است که ارائه به مشخصات مصرف کننده در حالی که رانندگی نتایج وجود دارد.

VOC باید مجموعه داده پیشرو برای استراتژی بازاریابی باشد

صدای مشتری یک ضرورت تشخیصی است و زمانی که بهینه سازی شده یک جریان ثابت از بینش عملی که کار و راه خود را از طریق این سازمان تا زمانی که آنها در نهایت اقدام در فراهم کرده است.

در همین حال، بازاریابان مدرن در حال اعمال نفوذ هر گونه اطلاعات نقطه آنها می توانید برای ایجاد هدف قرار دادن مناسب تر و محتوا برای مصرف کنندگان است. یک دارایی داده های مربوطه بیشتر در درون سازمان به مدیریت هدف قرار دادن و محتوای از داده VOC وجود ندارد.

هماهنگی تجارب به بازدید کننده قصد، نیازهای، و درک تنها بهبود نتایج بازاریابی خواهد شد. هیچ دانش مستقیم تر از این چیزها از از داده های VOC وجود دارد. چه توانایی VOC را به رهبری را مختل کرده است توانایی به پروژه داده VOC فراتر از نمونه های آن است.

که توانایی حال حاضر وجود دارد.

این زمان برای VOC را به نقش محوری را در تجربه اتوماسیون بازاریابی به هر دو بهبود نتایج کسب و کار و تجربه مصرف کننده است. اگر شما در صنعت VOC، شما نیاز به اشتراک گذاشتن با بازاریابی است که شما باید اطلاعات مفید ترین مجموعه در این شرکت، و از طریق فن آوری تشخیص آن می تواند اهرمی برای بهبود نتایج حاصل از آنچه انجام می دهند.

برچسب‌ها: نرم افزار CRM
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.