واقعا برجسته کسب و کار متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی فقط شعارهای مورد آن را نمی, آنها اجازه دهید مشتریان خود می دانیم چه آنها تا و خود قرار داده و کارکنان خود را در صندلی داغ با انجام این کار. مشتریان شما باید بدانید که انتظارات خدمات مشتری.
پیدا کردن راه های بسیاری از که می توانید به مشتریان خود را که می خواهید بدانید که اگر آنها راضی نیستید. آنها زمانی که آنها در انتظار در تلفن بگویید. زمانی که آنها در محل خود از کسب و کار آنها با علائم بگویید. آنها در تبلیغات خود را بگویید. به آنها بگویید که شما را از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. آنها را در وب سایت خود را بگویید. بررسی آنها را توسط ایمیل و یا پست الکترونیکی مستقیم، و به سادگی درخواست آنها "چه کار دوست دارید? آنچه شما را دوست ندارم؟ من می خواهم بدانم."
اما یکی دیگر از دلایل بزرگ به انتظارات خدمات مشتری با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و بخواهید آنها را به شما می دانید اگر آنها هنوز هیجان زده است. بهترین دلیل برای به اشتراک گذاری انتظارات خدمات مشتری است که کارکنان خود را هنگامی که آنها احساس آنها بدست موعود سطح خدمات مشتریان ممکن است به طور مستقیم به شما می داند. شما نیز بسیار بیشتر در رابطه با داشتن همه انتظارات مشتریان شما اگر مسیر مستقیم به شما وجود دارد، و شما می توانید شخصا درگیر با شکست هر جلسه است.
سلام دوست عزیز، پوسته خوبی گذشتین. امیدوارم که اعدامها بدین به نوشتن. منهم همین کار میکنم. امیدوارم روز به روز پرفسرها به ان بیشتر علاقه کنن و در دانشگاه درس بدن. مرسی