-
موفقیت مشتری چیست؟ یک واحد جدید در شرکتها برای تضمین سودآوری
دوشنبه 24 آبان 1400 08:59
موفقیت مشتری چقدر در موفقیت کسب وکار شما تاثیر دارد؟ اگر مدیران کسب وکارها اهمیت این موضوع را بدانند، توجه به مشتریان را نسبت به افزایش فروش در اولویت بالاتری قرار میدهند. آنها باید تنوع و شتاب بازار فعلی را درک کنند. همچنین باید بدانند اگر در جلب رضایت مشتری موفق نباشند، مشتریان آنها به واحد تجاری دیگری مراجعه...
-
CRM چیست؟
یکشنبه 19 اسفند 1397 11:08
CRM چیست؟ در ابتدا باید گفت که وسعت کارایی این نرم افزار تا حدی است که توصیف کارآمدی و کاربرد آن در یک مقاله کوتاه امری بس مشکل و تاحدی نشدنی است.CRM مخفف کلمات Customer Relationship Management می باشد که به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. CRM نرم افزاریست که نه تنها با استفاده از تمام امکانات موجود در خود باعث...
-
CRM رایگان و نیاز کسب و کار برای شروع به CRM
چهارشنبه 14 شهریور 1397 13:09
CRM رایگان یک راه حل برای رشد کسب و کار ها و یک ابزار مفید برای رقابت در بازار است. راه انداری کسب و کار می توانند بسیار مشکل و چالش برانگیز باشد، همیشه باید راهی برای رقابت کردن و موثر تر بودن داشته باشید. بنابراین در شروع کار نیاز بیشتری به ابزار مناسب برای رشد کسب و کار و رقابت در بازار دارید. در ادامه به این موضوع...
-
توصیههای کاربردی در پیاده سازی صدای مشتری (VOC)
دوشنبه 8 مرداد 1397 14:14
صدای مشتری (VOC) مفهومی است که فرایند دریافت نظرات، خواستهها و شکایات مشتریان در سازمان را توصیف مینماید. در واقع صدای مشتری، یک روش تحقیق در بازار است که مجموعهای دقیق از نیازها، خواستهها و انتظارات مشتریان را به صورت ساختار یافته و اولویت بندی شده در اختیار ما قرار میدهد. امروزه برنامه صدای مشتری به بخشی مهم از...
-
CRM در یک نگاه
یکشنبه 12 فروردین 1397 16:46
بعضی اوقات تصور می شود CRM فقط یک ابزار نرم افزاری می باشد، اما در واقع چیزی است که به شما و فعالیت تجاری شما کمک می کند تا بر مشتریانتان تمرکز داشته باشید. «نرم افزار مدیریت مشتری» این امکان را به سازمان می دهد تا فرصت های بالقوه در ارتباط با مشتریان را به منبع درآمدی تبدیل کند. در حقیقت CRM یک استراتژی کسب و کار است...
-
چه اقداماتی باید برای تعیین میزان رضایت مشتری و آگاهی از مشتریان ناراضی انجام دهید؟
پنجشنبه 18 خرداد 1396 09:13
اهمیت رضایت مشتری و تاثیر نرم افزار CRM در نرم افزار CRM رضایت مشتری نقش مهمی در میزان درآمدی که هر مشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند، ایفا می کند. بطور کلی، رضایت مشتری معیاری می باشد که بازاریابان و صاحبان کسب و کار از آن برای مدیریت و گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند. با توجه به اهمیت موضوع دو مطلب...
-
تمرکز بر ذهن مخاطب بازار هدف
جمعه 20 اسفند 1395 12:29
چگونه میتوان در هر حرفهای با تمرکز بر اذهان مخاطبان هدف به نتایج مفید و مناسبی رسید؟اکثر انسانها همواره در تلاش هستند تا با بهره گرفتن از روشهای خاص نزد مخاطبان مورد نظر خویش دارای منزلت و ویژگیهای منحصر بهفردی باشند. مشاوران، مدیران، مهندسان، وکلا، پزشکان، مدرسان، نویسندگان، فروشندگان و... همگی در رقابت دیرینه...
-
آنچه دارم حفظ کنم یا داراییم را گسترش دهم!
شنبه 16 مرداد 1395 00:04
سوال اساسی که همه افرادی را که با من مذاکره می کنم درگیر ساخته است، این است که آیا اگر هدف سازمان من انجام فروش موفق است آیا هر اپراتور سازمان باید یک فروشنده حرفه ای باشد! یا می توان از افرادی با توانمندی کمتر نیز استفاده کرد؟ پاسخ به سوال فوق اینگونه است که: واحد فروش در سازمان مانند یک تیم فوتبال عمل می کند، آیا در...
-
موفقیت بازاریابی در حال توسعه برنده تجارب مشتری محور
پنجشنبه 24 تیر 1395 17:45
- چگونه نرم افزار CRM مناسب را انتخاب کنیم با این حال، داده VOC است که همیشه به اهرمی برای تجزیه و تحلیل تجربه پس از تجربه رخ داده است. همچنین از آن یک مجموعه داده است که یک نمونه کوچک از کل جمعیت از بازدید کنندگان که سایت شما بازدید است. بنابراین، اثر این غنی، مجموعه داده های مشتری محور خواهد بود با ارزش ترین صورت...
-
مشاوره CRM
پنجشنبه 13 خرداد 1395 09:23
مشاوره CRM بازاریابی پست الکترونیک مرده است، اما مطمئنا یک تماس نزدیک بود. برای یک مدت طولانی، بازاریابان دیجیتال استفاده می شود استراتژی مانند دوز و انفجار و ایمیل تفنگ ساچمهای الگوی مبارزات به پیام خود را. این استراتژی بازاریابی ایمیل سنتی داد ایمیل رپ بد و مصرف کنندگان در حال اجرا برای ارسال تپه. خوشبختانه، برخی از...
-
نرم افزار CRM
پنجشنبه 13 خرداد 1395 09:16
اشتباهات رایج هنگام پیاده سازی نرم افزار CRM در جهان از تجربه مشتری، ما اغلب مردم بحث در مورد استفاده های مختلف و مزایای استفاده از تجزیه و تحلیل داده های مشتری را بشنود. اصطلاح به طور کلی به روند استفاده از داده ها و اطلاعات اطراف رفتار مشتری برای تصمیم گیری کسب و کار اشاره دارد و معمولا شامل تکنیک است که عبارتند از...
-
سایت پشتیبان گیری (BCM)
چهارشنبه 5 اسفند 1394 12:08
مشخصات بالا حوادث مانند به داده نقض بلایای طبیعی و حملات تروریستی در بالا بردن آگاهی سازمانی مدیریت تداوم کسب و کار (BCM) هستند . رهبران سهام بسیار مهم در حصول اطمینان از تداوم و حالت ارتجاعی از عملیات کسب و کار در مواجهه با وقفه است . متاسفانه ، بسیاری از سازمان ها هنوز نه به جای مردم ، فرآیندها و تکنولوژی لازم برای...
-
منظم ارزیابی تهدیدات و اثرات و ساخت ثبت نام
چهارشنبه 5 اسفند 1394 11:57
همه ما احتمالا احساس نداشتن ابزار مناسب برای این کار می دانیم . من تا fess کنید : من سعی در یاس و نومیدی به حذف پیچ با تیغه چاقو و یا تمیز کردن لکه پیراهن با ظرف صابون بیش از یک بار . اگر شما در موقعیت مشابه شده است ، شما می دانید دقیقا چه من صحبت کردن در مورد . داشتن ابزار مناسب برای این کار یک کار سخت آسان می کند —...
-
تبدیل به قصه گو.
جمعه 2 بهمن 1394 20:20
داستان سرایی ابزار برتر در موثر بر مردم در سراسر فرهنگ ها و دوره بوده است . Influencers داستان برای اهداف استراتژیک . از ایجاد انگیزه مردم اقدام به آموزش به کاهش مقاومت و تغییر ذهن ، روایت خوب گفته است یک نیروی نیرومند اغلب بسیار قدرتمندتر از تلاوت صرف واقعیت های پیچیده مالی یا فنی . اعداد و ارقام مهم است ، اما وقتی...
-
هفت راه برای افزایش استعدادهای کسانی که اینجا هستند
جمعه 2 بهمن 1394 20:18
برخی از مردم به نظر می رسد مانند آنها به دنیا آمده اند . آنها در حال استعداد جسمی ، فکری و هنری و به نظر می رسد به عنوان اگر آنها فقط شناور به بالا . اما نمی شود فریب خورده، . با این حال با استعداد کسی ممکن است ، او هنوز هم تا به حال به توسعه استعداد آن برای رسیدن به موقعیت حرفه ای بلند . و این خبر خوبی برای بقیه ما...
-
کسب و کار متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی
جمعه 2 بهمن 1394 20:17
واقعا برجسته کسب و کار متعهد به خدمات به مشتریان استثنایی فقط شعارهای مورد آن را نمی , آنها اجازه دهید مشتریان خود می دانیم چه آنها تا و خود قرار داده و کارکنان خود را در صندلی داغ با انجام این کار . مشتریان شما باید بدانید که انتظارات خدمات مشتری . پیدا کردن راه های بسیاری از که می توانید به مشتریان خود را که می...
-
آموزش خدمات مشتری
جمعه 2 بهمن 1394 20:15
اگر شما چیزی کمتر از خدمات به مشتریان استثنایی در کسب و کار شما ، شما هدر رفتن زمان از کار اضافی برای ایجاد و خود مردم تقریبا دیگر کارکنان مدیران و خودتان را خسته کننده — و مدیریت ضعیف است . در اینجا این است که چگونه آموزش خدمات مشتری در اکثر کسب و کار رخ می دهد . با بهترین نیات صاحب کسب و کار است "راه راه "...
-
هدف اساسی
پنجشنبه 2 مهر 1394 15:26
ستراتژی کسب و کار یک فرصت که منجر به توسعه یک استراتژی موثر و یا مجموعه ای از استراتژی است که کمک به کسب و کار دستیابی به اهداف سازمانی است. این شامل انجام تجزیه و تحلیل عمیق از محیط خارجی این شرکت و انجام تجزیه و تحلیل از صلاحیت داخلی شرکت . تجزیه و تحلیل های خارجی باید مسائل در محیط سیاسی، اجتماعی و تکنولوژیکی بررسی...
-
جزیه و تحلیل
پنجشنبه 2 مهر 1394 15:13
این تجزیه و تحلیل، شناخته شده به عنوان تجزیه و تحلیل ماهی، شامل یک بررسی از مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی و زیست محیطی است. مدیران باید یک لیست مفصل از عوامل عمده زیر هر یک از این عناوین را توسعه دهد. تجزیه و تحلیل طاعون مدیران را تشویق می کند به بررسی تأثیرات گسترده زیست محیطی در شرکت. تجزیه و تحلیل طاعون کمک می...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
چهارشنبه 1 مهر 1394 16:52
آیا به دنبال یک نرم افزار CRM می گردید؟ این مقاله همه آنچه را که باید درباره انتخاب یک نرم افزار بدانید ارائه می کند. همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزار CRM در ابتدا برای کمک به کسب و کارها برای ایجاد و حفظ تعاملات با مشتریان فعلی و آینده آن ها بوجود آمد. اما امروزه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری تحول یافته...
-
Business
چهارشنبه 1 مهر 1394 16:48
business, otherwise called an endeavor or a firm, is an association included in the exchange of products, administrations, or both to consumers.Businesses are predominant in industrialist economies, where the majority of them are exclusive and give merchandise and administrations to clients in return for different...
-
history of office design
سهشنبه 24 شهریور 1394 12:15
With all the increase connected with substantial, addthis businesses including the Noble Dark blue and the Far east Asia Business inside the eighteenth one hundred year, the initial purpose-built workplace places were being constructed. This Outdated Admiralty (Ripley Building) was integrated 1726 being a 3 storey...
-
Bug Tracker
شنبه 21 شهریور 1394 16:42
A major portion of some sort of annoy pursuing program is usually a databases that will files facts about acknowledged pesky insects. Information may include some time some sort of annoy had been documented, it's intensity, this mistaken system actions, as well as exactly the best way to replicate this annoy; plus the...
-
Problem
شنبه 21 شهریور 1394 16:37
Problems Problems will surely have several factors for many years. Every single problem in the system may have a emergency worth designated for it, based on the overall incredible importance of of which problem. Reduced or even no emergency difficulties are minimal and really should always be solved while time period...
-
Trouble ticket
شنبه 21 شهریور 1394 16:35
A concern checking system (also THE, difficulties admission system, assistance admission, request managing or perhaps automobile accident admission system) is a computer programs deal that handles in addition to maintains lists connected with troubles, seeing that required through a lending broker. Issue checking...
-
Faraz Compressor
دوشنبه 26 مرداد 1394 14:16
Faraz Compressor co. nominated as an exclusive agent and distributer of well-known European companies such as BEKO Technology GmbH, BERG Kompressoren GmbH, Inmatec GmbH and Cs Instruments GmbH. It was nothing but the rapid growth and becoming well known to many industries through the country which in fact attracted...
-
Iran Management Consulting
یکشنبه 25 مرداد 1394 17:08
Open letter from Sarveno to Iranian expatriates who have worked in major global management consulting companies. Looking for ways to collaborate and get involved in professional service offerings for clients in Iran: Accenture Iran PWC Iran KPMG Iran McKinsey Iran IBM Iran Deloitte Iran E&Y Iran more information...
-
Sarv CRM Notification
شنبه 17 مرداد 1394 08:16
به نظر شما چه مفاهیم دیگری از شبکه های اجتماعی در SarvCRM می توانند به کار روند؟ از این پس مانند شبکه های اجتماعی اگر فعالیتی در نرم افزار CRM انجام شود که لازم باشد شما از آن آگاه شوید، نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. در نرم افزار CRM ممکن است همکارانتان برای شما جلسه، تماس و یا وظیفه تعریف کنند؛ در برخی موارد سرنخ،...
-
شاید برایتان سوال باشد که فرق این دو روش در چیست؟ یا کلا بحث و جدل سر چیست؟
شنبه 6 تیر 1394 18:58
شاید برایتان سوال باشد که فرق این دو روش در چیست؟ یا کلا بحث و جدل سر چیست؟ برای آن که بیشتر با این دو روش و مفاهیم آنها آشنا شوید به زبان خیلی ساده توضیح مختصر می دهیم: در گذشته برای آنکه بتوانید از یک نرم افزار سازمانی در شرکت ها و سازمان ها استفاده کنید، نیاز بود یک نسخه از نرم افزار را خریداری کرده و آن را روی...
-
نرم افزار CRM
جمعه 18 اردیبهشت 1394 17:25
Most important aspect of selecting a CRM application is not so much about an application having 100's of features, but selecting an application that can address your top 3 needs in dealing with your customers. بازاریابی B2B